رستوران های قشم
نوشته شده توسط : آس چارتر

جزیره قشم به علت داشتن جاذبه های دیدنی مختلف و در عین حال زیبا یکی از جزایر توریستی ایران به شمار می آید و در فصول پاییز و زمستان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف ایران و جهان به این جزیره سفر می کنند. اگر قصد سفر کردن به جزیره قشم را دارید ابتدا لازم است که با رستوران های قشم آشنا شوید و به همین منظور در ادامه مطلب اطلاعاتی را راجب انواع رستوران های این جزیره در اختیارتان قرار می دهیم.

بهترین رستوران های قشم معمولا دارای 4 نوع منو با نام های آریانا (غذاهای دریایی سنتی)، آمیتیس(منوهای کافی شاپی)، ایرانویچ(غذاهای فست فودی)، جهانگیر(نوشیدنی های گرم مانند چای و دمنوش) می باشند.

بهترین رستوران های قشم,رستوران الوند جز یکی از رستوران معروف قشم,رستوران های سنتی قشم

رستوران قلعه

رستوران قلعه یکی از رستوران های معروف جزیره قشم است و در این رستوران انواع غذاهای جنوبی سرو می شوند و شما می توانید در رستوران قلعه انواع غذاهای دریایی خوشمزه را تست کنید. رستوران قلعه در حوالی قلعه پرتغالی ها قرار دارد و اگر قصد بازدید از جاذبه ی توریستی قلعه پرتغالی ها را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که پس از بازدید خود از این جاذبه برای صرف ناهار یا شام به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران قلعه داری فضای باز و بسته می باشد و شما می توانید هم در فضای بسته این رستوران و هم در فضای باز ساحلی آن وعده غذایی خود را میل کنید. رستوران قلعه برای پخت انواع غذاهای منوی خود و به ویژه برای پخت غذاهای دریایی از مواد غذایی تازه و صید همان روز استفاده می کند. خرید بلیط هواپیما از مشهد به قشم یا بلیط هواپیما تهران به قشم را در آس چارتر سامانه خرید بلیط هواپیما سرچ و خریداری کنید.

رستوران قلعه همه روزه از ساعت 11 صبح تا پاسی از شب پذیرای مهمانان می باشد و منوی غذایی این رستوران در شمار منوهای نسبتا گران قرار می گیرد.





:: برچسب‌ها: رستوران قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: